کیمیا

شیمی

کیمیا

شیمی

نرم افزار جدول تناوبی انواع گوشی همراه

 

نرم افزار  element touch v1.0برای گوشی موبایل لمسی 

دارای اطلاعات کافی برای دانش آموزان می باشد  

 برای دانلود اینجا کلیک کنید حجم 351kbو به صورت فشرده می باشد وبرای گوشی هایی که از javaپشتیبانی می کنند

جدول تناوبی برای موبایل PeriodicTable 1.0

این نرم افزار بر روی گوشی هایی که از جاوا (JAVA) پشتیبانی می کنند قابل اجرا می باشد. بنابراین اکثر گوشی های نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، موتورولا و ... (البته غیر از گوشی های خیلی قدیمی) قابلیت نصب و اجرای این برنامه را دارند. تنها کافیست با استفاده از کابل یا بلوتوث یا رم ریدر فایل نصب نرم افزار را به گوشی منتقل کرده و آن را داخل گوشی اجرا کرده و نصب نمایید. بنابراین می توانید یک جدول تناوبی همیشه همراه خود داشته باشد.

در این نرم افزار می توانید با مرور در جدول تناوبی اطلاعاتی از قبیل نام، عدد اتمی، جرم مولی، آرایش الکترونی، حالت های اکسایش، ساختار بلوری، چگالی، شعاع اتمی، شعاع کوالانسی، نخستین انرژی یونش، الکترونگاتیوی، هدایت الکتریکی، هدایت گرمایی، نقطه ذوب و جوش، گرمای نهان تبخیر و ذوب، ظرفیت گرمایی ویژه و ... را در مورد عناصر مختلف به دست آورید:

جدول تناوبی موبایل

این نرم افزار مفید و کم حجم را در زیر دانلود کنید:

دانلود           Size: 19 K

  

و برای گوشی های آندرویدی 

  Merck pte HDاین نرم افزار جدول تناوبی را به صورت کامل در اختیار شما می گذارد. این برنامه یک ابزار پرکاربرد برای شیمی دان ها و مهندسین شیمی است. ار ویژگی های این برنامه می توان به معرفی کاشفین عناصر همراه با عکس، نمایش اطلاعات کامل عناصر و امکان تجزیه و تحلیل فرمول های شیمی اشاره کرد.برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لینک دانلود –۴٫۰۴مگابایت

پسورد:www.usdownload.ir