کیمیا

شیمی

کیمیا

شیمی

اطلاعاتی از هندبوک شیمی CRC

شاید کمتر کسی رو بتونید پیدا کنید که شیمی بخونه و اطلاعی از هندبوک شیمی CRC نداشته باشه و یا حتی از اون استفاده نکرده باشه . این هندبوک یکی از منابع بسیار مفید برای محققان شیمی هست که به طور مثال اطلاعات خوبی در مورد مواد و خواص آن ها  

در اختیارشان قرار می ده . 

هندبوک شیمی و فیزیک CRC یک نرم افزار مفید برای در اختیار داشتن بسیاری از اطلاعات پایه در زمینه خصوصیات شمیایی و فیزیکی مواد است. این برنامه نقطه ذوب، جوش، فشار بخاروزن مولکولی، فرمول مولکولی، CAS.No، دانسیته، حلالیت و… بسیاری از مواد جامد، مایع و گاز را دارد.

همچنین نکات مهم ایمنی در خصوص حساسیتهای مواد شیمیایی به دیگر ترکیبات.

از دیگر موارد میتوان به اینها اشاره کرد:

دیتاهای مربوط به ایزوتوپها، محدوده تغییر رنگ شناساگرها، معرفی شناساگرهای آلی برای شناسایی ترکیبات معدنی، دیتاهای مربوط به الکتروشیمی، جدول دانسیته آب در دماهای مختلف، دیتاهای مربوط به انتالپی، هدایت یونها، نمادهای مورد استفاده در شیمی، دیتاهای مورد نیاز در آزمایشگاه، حلالهای پلیمرها، دیاگرامهای فازی.

Handbook of Chemistry and Physics on CD-ROM, Version 2010 شامل تمام اطلاعات موجود در نسخه چاپ های اخیر در یک قالب الکترونیکی و راحت است . از جمله توانایی های این نرم افزار جستجو بر اساس ساختار، فرمول، و یا خواص ،جستجوی جدول متقاطع،و ابزار انتخاب گزینش نتایج بر اساس خواسته های شما می باشد . 

دانلود نرم افزار: دانلود با لینک مستقیم

پسورد فایل فشرده : alivechem.com

حجم فایل : ۲۳۰MB

قیمت نرم افزار در amazon برابر ۱۵۸ دلار هست